in cateva cuvinte

În câteva cuvinte viața prin ochii mei…

Nu am avut timp septembrie 28, 2012

Filed under: Elance — incatevacuvinte @ 2:57 pm

Nu am avut timp să mai scriu nimic zilele acestea deoarece am prins un proiect.

Lucrez pentru un Australian care mi-a dat un proiect interesant la care am muncit zilele astea din greu, în principiu nu este muncă grea dar trebuie să fii foarte atent să nu greșești sunt foarte multe tabele de completat cu niște informații de pe anumite site-uri de unde vin extrase dar trebuie să acorzi atenție să nu greșești.

Sunt la 80 % din total și cred că mâine la amiază îl voi preda și voi începe altceva să lucrez pentru el pentru că mi-a promis că sunt un bun lucrător și ar avea și alte chestii de făcut pe viitor.

În câteva cuvinte lucrurile încep să se îndrepte în bine…

 

 

 

Lasă un comentariu